VZ Navigator apk

Discussion in 'Droid RAZR Hacks' started by cereal killer, Dec 13, 2011.

  1. cereal killer
    Offline

    cereal killer DF Administrator Staff Member

    Joined:
    Oct 29, 2009
    Messages:
    11,090
    Likes Received:
    744
    Trophy Points:
    113
    Location:
    Austin, TX
    Could somebody drop me that apk from the RAZR ? I'm going to reinstall and freeze rather than totally delete. Much appreciated!

    Sent from Droid RAZR
  2. akiles
    Offline

    akiles New Member

    Joined:
    Nov 29, 2010
    Messages:
    264
    Likes Received:
    2
    Trophy Points:
    0
    Location:
    Fredericksburg, VA
    what's the name of the app for blockbuster? is that even in our phones?
    I pulled the vz nav in frozen state from bloatfreezer. I can upload that if you want and you can unfreeze it.
  3. jtsativa420
    Offline

    jtsativa420 New Member

    Joined:
    Oct 8, 2011
    Messages:
    188
    Likes Received:
    4
    Trophy Points:
    0
    Location:
    South Dakota
    No blockbuster in my phone. Nice to see you made it back. Lol.
    1 person likes this.
  4. akiles
    Offline

    akiles New Member

    Joined:
    Nov 29, 2010
    Messages:
    264
    Likes Received:
    2
    Trophy Points:
    0
    Location:
    Fredericksburg, VA
    Man, he scared the crap out of me. I pm'ed him (or her) the vznav apk but looked for blockbuster like crazy. I thought I had completely removed that sucker.
    Anyway, thanks for confirming I am not that insane. Now I gotta get back to BF3 -I'm a few points away from becoming a colonel :)
  5. jtsativa420
    Offline

    jtsativa420 New Member

    Joined:
    Oct 8, 2011
    Messages:
    188
    Likes Received:
    4
    Trophy Points:
    0
    Location:
    South Dakota
    lmao!!
  6. faust0230
    Offline

    faust0230 New Member

    Joined:
    Oct 26, 2011
    Messages:
    23
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    Mw3 pwns bf3 Lmao

    Sent from my DROID BIONIC using Tapatalk
  7. cereal killer
    Offline

    cereal killer DF Administrator Staff Member

    Joined:
    Oct 29, 2009
    Messages:
    11,090
    Likes Received:
    744
    Trophy Points:
    113
    Location:
    Austin, TX
    LOL!!! I meant amazon hahahaha. Yeah you know? Blockbuster, Amazon same thing. BTW I backed up the amazon app so I don't need it. Special thanks to akiles for hooking me up!
  8. akiles
    Offline

    akiles New Member

    Joined:
    Nov 29, 2010
    Messages:
    264
    Likes Received:
    2
    Trophy Points:
    0
    Location:
    Fredericksburg, VA
    Children will be children :D

  9. akiles
    Offline

    akiles New Member

    Joined:
    Nov 29, 2010
    Messages:
    264
    Likes Received:
    2
    Trophy Points:
    0
    Location:
    Fredericksburg, VA
    Let me know if it works. This is one of the few apps in my phone without a matching odex file.

  10. cereal killer
    Offline

    cereal killer DF Administrator Staff Member

    Joined:
    Oct 29, 2009
    Messages:
    11,090
    Likes Received:
    744
    Trophy Points:
    113
    Location:
    Austin, TX
    yeah it installed fine. Where did you pull it from? The dump or your handset?
  11. akiles
    Offline

    akiles New Member

    Joined:
    Nov 29, 2010
    Messages:
    264
    Likes Received:
    2
    Trophy Points:
    0
    Location:
    Fredericksburg, VA
    My phone. I'm yet to find the time to look for the "dump".
Search tags for this page
how to hack vz navigator off verizon android
,
remvove vz navigator from samsung galaxy siii android versio
,
sprint navigation apk files
,
verizon navigation apk
,
vz navigator android hack
,

vz navigator apk

,
vz navigator apk download
,
vz navigator apk filecrop
,
vz navigator for htc rezound apk
,
vz navigator.apk
,
vznav.apk
,
vznavigator.apk