Download question from me?? Lol

Discussion in 'Motorola Droid 2' started by droid2drummer, Sep 29, 2011.

  1. droid2drummer

    droid2drummer Silver Member

    Joined:
    Apr 11, 2011
    Messages:
    2,596
    Likes Received:
    10
    Trophy Points:
    103
    Location:
    Ga...
    Ratings:
    +10
    Ok guys and gals..Um...when I dl a zip file now and click on the complete notification, it doesn't prompt my rom manager or anything....hmm it just goes right into the file itself in the folders..lol wtf? Sure its something simple and not a big deal, but just wondering if anyone else is or has noticed? Check sig if you need to know what I'm running....

    One Epic Blue and Bold Cm7(otaGBK) .----->fastforward!
    I am the biggest Pink Floyd fan...btw...
     
  2. droid2drummer

    droid2drummer Silver Member

    Joined:
    Apr 11, 2011
    Messages:
    2,596
    Likes Received:
    10
    Trophy Points:
    103
    Location:
    Ga...
    Ratings:
    +10
    Lmao! Got it..

    One Epic Blue and Bold Cm7(otaGBK) .----->fastforward!
    I am the biggest Pink Floyd fan...btw...