*~*~*~*Cakes' Closet*~*~*~* Come on in girls!

Discussion in 'Team Fusion' started by Corinacakes, Jan 20, 2011.

  1. Corinacakes
    Offline

    Corinacakes DF Super Moderator Theme Developer

    Joined:
    Nov 17, 2009
    Messages:
    5,031
    Likes Received:
    3
    Trophy Points:
    0
    Location:
    Maine
    Be sure to let us know!! :D
  2. kook
    Offline

    kook Premium Member Theme Developer Premium Member

    Joined:
    Dec 29, 2009
    Messages:
    2,041
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    Glad to see you came out of the closet.
  3. YankInDaSouth
    Offline

    YankInDaSouth Theme Developer Theme Developer

    Joined:
    Jul 8, 2010
    Messages:
    2,986
    Likes Received:
    59
    Trophy Points:
    48
    Location:
    Sharpsburg, GA
    LMAO

    Actually she still in the closeet, but she's inviting others in :tongue:
  4. Corinacakes
    Offline

    Corinacakes DF Super Moderator Theme Developer

    Joined:
    Nov 17, 2009
    Messages:
    5,031
    Likes Received:
    3
    Trophy Points:
    0
    Location:
    Maine
    Lol shaddap both of ya'z :rofl3: i never thought of it that way! Damn I'm changing the name so everyone doesn't give me crap like that! What should i call it....

    Sent from my Droid using DroidForums App
  5. LadyAngler
    Offline

    LadyAngler Theme Developer Theme Developer

    Joined:
    Feb 11, 2010
    Messages:
    424
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    Location:
    Florida
    Awwwwwe! Don't change the name! Notice they hadda come peek and see what you're keepin' in here. LOL :icon_ nana::icon_ nana::icon_ nana:
  6. YankInDaSouth
    Offline

    YankInDaSouth Theme Developer Theme Developer

    Joined:
    Jul 8, 2010
    Messages:
    2,986
    Likes Received:
    59
    Trophy Points:
    48
    Location:
    Sharpsburg, GA
    Yeah, don't change the name cuz I'm an idiot! :D
  7. listenman20
    Online

    listenman20 Member

    Joined:
    Dec 29, 2009
    Messages:
    856
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    16
    Location:
    GA
    just look at his pic...you can tell he ain't right....

    looks cool...my wife is a tweety fan...may have to update hers to this.
  8. basedboii
    Offline

    basedboii New Member

    Joined:
    Mar 7, 2010
    Messages:
    134
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    how about a hello kitty theme, I know some Asian girls out there would love that! :)
  9. Corinacakes
    Offline

    Corinacakes DF Super Moderator Theme Developer

    Joined:
    Nov 17, 2009
    Messages:
    5,031
    Likes Received:
    3
    Trophy Points:
    0
    Location:
    Maine
    Hello Kitty is coming soon....


    Betty Boop added to Post #2
  10. SassyOne
    Offline

    SassyOne New Member

    Joined:
    Aug 6, 2010
    Messages:
    4
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    Location:
    Columbia, SC
    I have a Droid X on Liberty with Rockin' Rainbows and Betty Boop is not updating on mine :(
    I am fairly new to this so maybe I didn't do something right...I did follow the steps providing for updating though
    Last edited: Jan 21, 2011
  11. DF Smod
    Offline

    DF Smod New Member

    Joined:
    Apr 23, 2010
    Messages:
    11,470
    Likes Received:
    93
    Trophy Points:
    0
    The photobucket bandwidth on your screen shots in the O/P was exceeded - you must be popular :)
  12. kook
    Offline

    kook Premium Member Theme Developer Premium Member

    Joined:
    Dec 29, 2009
    Messages:
    2,041
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    Soooo girlie :?

    Sent from my Droid using Tapatalk
  13. bullswife98
    Offline

    bullswife98 New Member

    Joined:
    Nov 29, 2010
    Messages:
    885
    Likes Received:
    7
    Trophy Points:
    0
    Location:
    Sthrn Illinois
    Are ya gonna port any of these to PE v4.2 anytime soon? Would love to use these.

    Sent from my Droid using DroidForums App
  14. LadyAngler
    Offline

    LadyAngler Theme Developer Theme Developer

    Joined:
    Feb 11, 2010
    Messages:
    424
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    Location:
    Florida
    Which one would you like bullswife? I don't think I want to port them all over there. There just wasn't enough interest in the theme on PE imho. But I will do one for you. Why don't u wait till we get them all done then pick one.:)
  15. Corinacakes
    Offline

    Corinacakes DF Super Moderator Theme Developer

    Joined:
    Nov 17, 2009
    Messages:
    5,031
    Likes Received:
    3
    Trophy Points:
    0
    Location:
    Maine
    Looney Tunes is almost done :D
    [​IMG]


    Sent from my Droid using DroidForums App
Search tags for this page
android incoming call themes
,
betty boop contacts theme
,
cake closet - michigan
,
free betty boop themes for android
,
go contact betty boop gratis
,
images cake closet
,

incoming call wallpaper

,
root mario themes and icobs
,
super mario phone themes for galaxy s3
,
wallpaper for htc one cartoons