BenLand150
Last Activity:
Dec 19, 2014 at 9:04 AM
Joined:
Nov 29, 2010
Messages:
1,791
Trophy Points:
78
Positive ratings received:
82

Post Ratings

Received: Given:
Like 82 28
Agree 0 0
Disagree 0 0
Funny 0 0
Winner 0 0
Informative 0 0
Useful 0 0
Location:
Lincoln, NE
Occupation:
Senior, Future Marine.

BenLand150

Premium Member, from Lincoln, NE

Premium Member
BenLand150 was last seen:
[On Tapatalk]Managing account details, Dec 19, 2014 at 9:04 AM
    1. ItsTrentB
      ItsTrentB
      Im kinda glad I didn't decide to play pro this year. This whole organization is eff'd up!
    2. ItsTrentB
      ItsTrentB
      Eh we'll see! You follow any other sports too? NBA? NFL ?
    3. ItsTrentB
      ItsTrentB
      ....& by you rubbing that in, you are officially not making this conversation go any better for me. Lol. Moving on.
      Tonight's Raw.. John Cena heel turn near?
    4. ItsTrentB
      ItsTrentB
      "From Death Valley.. Weighing in at 285 pounds.... Thee Undertakerrrrr"
      Lol.
    5. ItsTrentB
      ItsTrentB
      Yeah im jealous. :hail: brotha couldn't get a ticket to a show or something? I mean I still have yet to see my favorite superstar in person.. smh
    6. ItsTrentB
      ItsTrentB
      Oh word? That's tight!! Where is "over here" where the RAW was held ?
    7. ItsTrentB
      ItsTrentB
      Definitely. Isn't it funny how the little kids are controlling Cena's destiny.. Lol..
    8. ItsTrentB
      ItsTrentB
      My reason why it's going to be Cena is different. They had The Rock vs Hollywood Hulk at Wrestlemania a few years back. Everyone boo'd The Rock because....well it's Hulk. Everyone loves Hulk and Rock was young and confident. Years later, tables turned, new generation. Rock is in Hulk's place, and Cena is in Rock's place. They are going to have Cena win over Rock to prove he really is the greatest of all time and get him over as that. Not to mention, Cena will be "the bad guy" by Wrestlemania. sorry so long, just my 2 cents.
    9. ItsTrentB
      ItsTrentB
      John Cena or The Rock? Who is your money on?
    10. ItsTrentB
      ItsTrentB
      AND it's in Florida? You already know it's going down! I wish I could go to that
    11. ItsTrentB
      ItsTrentB
      Definitely!!! I think theyre going to pull off the Punk & Stone Cold at Wrestlemania this year. That will draw sooo many ppv's buys.. especially with Cena & The Rock headlining it..
    12. ItsTrentB
      ItsTrentB
      Yezzur, CM Punk is the man in wrestling today. You keep up with it too ?
    13. BenLand150
      BenLand150
  • Loading...
  • Loading...
  • About

    Location:
    Lincoln, NE
    Occupation:
    Senior, Future Marine.
    18 years old, senior in high school.

    Brazilian Jiu Jitsu, Electronics

    Signature

    II New Signature Finally! Made by Me II II Rooted Galaxy Nexus II
    [​IMG]
    II - AOKP AXIOM MORPHR - II
    II Want a signature like mine? Ask on Twtter! II
    [​IMG]
    II Link to my work: http://tinypic.com/BenLand150 II
  • Loading...