DroidForums.net is the original Verizon Android Forum! Registered Users do not see these ads. Please Register - It's Free!
Page 123 of 653 FirstFirst ... 2373113121122123124125133173223623 ... LastLast
Results 1,221 to 1,230 of 6521
Like Tree455Likes

Thread: Wireless Moot

  1. Master Droid
    Lodmot's Avatar
    Member #
    292217
    Join Date
    Sep 2012
    Location
    Connecticut, USA
    Posts
    385
    Liked
    12 times
    Phone
    Droid Bionic
    Quote Originally Posted by sargentmajord View Post
    Well guys i was told to wait about an hr before any more info can be leaked lol kinda have to let the meeting get rolling
    Lol, sarge youre great. Well, I have CD orders I can take care of until then. ^^

    Sent from my DROID BIONIC using Tapatalk 2
    24-FREKKIN-7, BAYBAY!!!!!! 8D

    See my own original Atari 2600 games! o;
    Game Catcher - Auto Mayhem - Ghost

    http://www.megatoxic.com for more random games I've made over the years.
  2. Droid Ninja
    sargentmajord's Avatar
    Member #
    238495
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2,195
    Liked
    133 times
    Phone
    Droid 4/ Bionic/ RAZR/ Droid
    Quote Originally Posted by symbiontsoul

    quick everyone get your work done so you can take lunch in an hour LOL
    Lmao apparently vzw is paying for catering hmmm i smell a bribe
  3. Senior Droid
    matjmonk's Avatar
    Member #
    171920
    Join Date
    Feb 2011
    Location
    Central VA
    Posts
    182
    Liked
    8 times
    Phone
    Droid Bionic
    Quote Originally Posted by Dave12308 View Post
    Superior knowledge? LMAO! I just looked it up online.
    would that be using the fancy new thing called the "internet"? I really need to learn more about that!
  4. Senior Droid
    dautley's Avatar
    Member #
    176808
    Join Date
    Mar 2011
    Location
    Dickson, Tn.
    Posts
    244
    Liked
    21 times
    Phone
    Droid Bionic
    Quote Originally Posted by smileythom View Post
    Where are the meeting happening? VZW HQ or Google or Moto?
    That sounds like someone fishing to write a story on Droid life or something...... "In a meeting that happened at xxx 12PM eastern time Moto and VZW called each other names and stuff" haha, lol!
    kemeki likes this.
  5. Droid
    symbiontsoul's Avatar
    Member #
    266935
    Join Date
    Jun 2012
    Posts
    61
    Liked
    3 times
    Phone
    Droid Bionic
    Quote Originally Posted by sargentmajord View Post
    Lmao apparently vzw is paying for catering hmmm i smell a bribe
    Verizon: "see if we charge for unlocked bootloader access we can all have Lobster more often!"
  6. Senior Droid
    don_droid's Avatar
    Member #
    222385
    Join Date
    Sep 2011
    Location
    Chicago
    Posts
    145
    Liked
    1 times
    Phone
    Bionic
    Quote Originally Posted by Just_AGuy View Post
    So you used punch cards too?
    Of course, in my fortan class in College and diff Q.
  7. Senior Droid
    don_droid's Avatar
    Member #
    222385
    Join Date
    Sep 2011
    Location
    Chicago
    Posts
    145
    Liked
    1 times
    Phone
    Bionic
    Quote Originally Posted by livinginkaos View Post
    Don- my highschool used that system - I got suspended for giving myself access to the administrator priveleges through a maintenance back door. Had a friend who's dad worked for IBM at the time.
    We mainly played games and did some physics problems.
  8. Junior Droid
    wakeboredb's Avatar
    Member #
    272676
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    15
    Phone
    Bionic
    Quote Originally Posted by sargentmajord View Post
    Lmao apparently vzw is paying for catering hmmm i smell a bribe
    I wish it was being held at moto/google. It's honestly like having home field advantage to host a meeting at your office.
  9. Droid
    Rahloc's Avatar
    Member #
    271286
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    61
    Liked
    3 times
    Phone
    Droid Bionic
    Quote Originally Posted by symbiontsoul View Post
    Verizon: "see if we charge for unlocked bootloader access we can all have Lobster more often!"
    Verizon "On top of that these cuban cigars are hard to get into the country so we can bribe CBP more and then we can smoke them every day"
  10. Senior Droid
    dautley's Avatar
    Member #
    176808
    Join Date
    Mar 2011
    Location
    Dickson, Tn.
    Posts
    244
    Liked
    21 times
    Phone
    Droid Bionic
    Ask VZW if a new share everything plan could be conceived to avert the looming world wide bacon shortage....
    jayrod and Zanzaras like this.

Links

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  

Similar Threads

  1. stock wireless tether vs ROOT wireless tether
    By gpigate in forum HTC ThunderBolt
    Replies: 12
    Last Post: 04-14-2011, 10:43 AM
  2. Replies: 20
    Last Post: 07-04-2010, 10:20 AM

Search tags for this page

6.7.247.xt875.verizon.en.us
,
army squirrel
,
bionic ics moot
,
bionic moot
,
cow tipping
,

droid bionic moot

,
squirrel army
,
tipping
,

wireless moot

,

wireless moot ii

Click on a term to search our site for related topics.
Find us on Google+